Marudzę, wiem

Kurcze, czuję się staro. Często ostatnio myślę, że jest mi bliżej do czterdziestki, niż do trzydziestki. Myślę? Przecież tak jest. Jest mi bliżej do czterdziestki! Zastanawiam się, czy ja jestem naturalny w tym wszystkim, co robię, jak się zachowuję, jak żyję, jak funkcjonuję. Na ile to tylko sposób, żeby siebie i kilka innych osób oszukać, […]

Czytaj dalej Marudzę, wiem

Coś nie tak

10 lutego minęły dwa lata, od kiedy Siupster zaczął pisać. Huh, czas zapierdala, jak szalony. Dwa najintensywniejsze lata w moim życiu. Dwa najcudowniejsze lata w moim życiu i dwa najtrudniejsze lata w moim życiu. Dzięki, że czytacie. Dzięki, że jestem, dzięki, że się rozwijam i ogarniam i chcę coraz więcej. Za to dzięki Wam i […]

Czytaj dalej Coś nie tak

Uściski

Ja pierdolę, dlaczego ja w ogóle nie panuję nad złością?! Wystarczy małe coś, taka na przykład wiadomość, że ktoś mnie robił w chuja i już jadę z koksem. Lawina, słowotok, roztrzęsienie, chuj, pizda, pizda, chuj w głowie, huragan Katrina, nie fair, rozgoryczenie, w pizdę, kurwa, w niebie szał! Nie pomagają wdechy, oderwanie się na moment, […]

Czytaj dalej Uściski